Het is niet altijd eenvoudig. En vaak moet het snel gaan.
Hoe creëer je een prachtig afscheid. Eentje dat past.
Daarom gingen we op zoek naar enkele mooie verhalen.
Verhalen die we persoonlijk hebben meegemaakt, en anderen die u kunnen inspireren.
Bent u nog op zoek naar een passend afscheid voor uzelf of uw geliefde? Weet u niet goed waar te beginnen? Misschien kunnen wij u helpen.
“ Alles is verzorgd en zeer correct verlopen. ”
Yvan Deurbroeck
“ Over warme mensen gesproken … Warm, heel warm aanbevolen!
Geen opdringerig gedoe, zoveel respect zowel voor de overledene als voor de familie. Wij hadden heel veel inspraak. Wat een mooie omkadering.
Heel erg bedankt om zo een grote zorg te dragen voor ons mama. Bij jullie terecht komen neemt een stukje verdriet weg. Wat was ons mama mooi opgemaakt. Ze kreeg een prachtige plaats om even te rusten. Bedankt!
De bloemen die vrienden en familie besteld hebben via De Ark waren 1 voor 1 prachtige stukken.
Alleen maar lof voor Andy en zijn partner. Wij raden Ark iedereen aan! ”
![]()
Lien Peleman
“ Nogmaals bedankt voor jullie ondersteuning en constructieve houding Caroline en Andy. Aangezien geen vraag of opmerking omtrent de aanpak en uitvoering van de uitvaart en bijhorende voorbereidingen te veel was, hebben we er een heel persoonlijk afscheid kunnen van maken. ”
![]()
Gert De Geeter