Echtgenote van de heer Lieven Dekegel
Mama van Lentl
Geboren te Halle op 17 november 1976
Overleden te Geraardsbergen op 18 augustus 2025
U wordt vriendelijk uitgenodigd
om samen met ons afscheid te nemen
op de levensviering rond de asurne
op maandag 25 augustus 2025
om 14u30 in crematorium Siesegem,
Merestraat 169, 9300 Aalst.
U kan Saskia een laatste groet brengen
in het funerarium ARK Uitvaartzorg,
Groendreef 7B, 9500 Geraardsbergen
op woensdag 20 augustus 2025 tussen 19u en 20u.
-Bloemen noch kransen-
Uw condoleance zal onderaan deze pagina publiek zichtbaar zijn en ook rechtstreeks aan de familie bezorgd worden.
Onze oprechte, innige deelneming.woorden schieten me tekort maar 1 ding is zeker, Saskia was een topvrouw!! Heel veel moed en kracht om het verlies te dragen.
(Ludo en Cindy)
Heel veel sterkte aan jou, je dochter en heel de familie.
(Jessica mees)
Mijn innige deelneming in het grote verdriet dat jullie treft door het overlijden van jouw lieve partner - jouw lieve mama. Veel sterkte! Nathalie
(Van Heddeghem Nathalie)
Heel veel sterkte aan familie en vrienden .
(Saskia Van hecke)
Oprechte deelneming bij het verlies van je partner en mama. Ik was collega van haar in Halle en hoorde dit nieuws nu pas. Ik herinner me Saskia als een immers vrolijke top dame.
(An Suys)
Veel sterkte voor de familie gewenst.
(Jerry Gijsels)
Bedankt aan allen die ons een Saskia een warm hart toedragen. De laatste maanden waren heftig maar ook mooi. Never giff up on your dream
(Lieven)
Bedankt aan allen die ons en Saskia een warm hart toedragen. We zijn net door de vele kaartjes en betichtjes gegaan. De laatste maanden waren heftig maar ook mooi. Never give up on your dreams. Lieven, Lentl, Marie&Marcel
(Lieven)
Beste Lieven Heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.
(Mornie Jorrit - De Nauw Ilse )
Onze innige deelneming, veel sterkte aan de familie in deze moeilijke periode.
(Paola, Bart en Elanor)
Mijn innige deelneming, heel veel sterkte in deze moeilijke dagen. Korte tijd collega geweest van Saskia.
(Annie De Gieter)
Veel te vroeg gegaan, heel veel sterkte
(Anneke & Lander)
Lieven en familie, we wensen jullie veel moed en sterkte. Zullen de leuke, mooie tijd van de Merselborre nooit vergeten. Slaap zacht Saskia. Jones en Liesbeth
(Liesbeth Boon)
Met oprechte deelneming.
(Wouter Willems)
Saskia Jij was een vechter, vol vuur en kracht, een lichtpunt zelfs in de donkerste nacht. Altijd een lach, zelfs bij verdriet, een hart zo groot, vergeten we niet. Je vocht met moed, je bleef altijd staan, positief, hoe zwaar het ook mocht gaan. Geen bitter woord, geen zelfbeklag, alleen maar liefde, elke dag. Je bent nu weg, maar niet echt verdwenen, je leeft in ons, in stille scènes. In elke zonnestraal, in elke lach draagt jouw kracht ons dag na dag.
(Delphine )
Beste Lieven, Mijn oprechte deelneming bij het immense verlies dat jou en je familie treft. Ik wens je veel kracht en troost in deze moeilijke tijd. Mijn gedachten zijn bij jou. Met warme groet, Dieter Maes
(Dieter Maes)
Wat waren wij geschrokken toen wij het droevige nieuws vernamen gisteren. Het is nog veel te vroeg dat jullie moesten afscheid nemen van jullie vrouw en mama. Het leven is zo oneerlijk... Blijf de mooie momenten die jullie samen gehad hebben koesteren. Wij denken aan jullie Lieven en Lentl... onze gedachten zijn nu bij jullie met dit verlies. Saskia was een heel toffe vrouw die veel kon lachen en praten... Wij vergeten haar hier ook nooit.
(Bart Van Alboom, Vanessa, Liam en Mila)
Saskia, wie jou gekend heeft voelt nu pijn in hart en ziel en heeft enorm veel medeleven voor jouw nabestaanden. Voor mij zijn dit die andere oud-leerlingen Lieven en Koen maar uiteraard ook voor je dochter, ouders en schoonouders en familie. Nooit eerder kreeg ik zoveel bedroefde meldingen van collega's en oud-leerlingen en dat bewijst hoe geliefd jij was.
(Walter Ots)
Mijn oprecht medeleven. Veel sterkte... Ik hoop dat jullie kracht en troost vinden in alle mooie herinneringen.
(Damien De Leeuw)
Innige deelneming.
(Coppens-Limbourg)
Saskia je was een prachtige, positieve vrouw. Ondanks de moeilijke periode die je meemaakte was je de drijvende kracht om alles in orde te maken voor je gezin. Je zal enorm gemist worden in je gezin, die hopelijk geleidelijk de kracht zal vinden om verder te leven met jouw positieve ingesteldheid als voorbeeld.
(Dette Baisier)
Het mooie van herinneringen is,dat niemand ze van je af kan nemen, want ze blijven voor altijd in je gedachten en in je hart. Verweesd blijven jullie achter.Het leven gaat voort,maar het is een harde noot om te kraken en vooruit te kijken naar betere dagen. Oprechte deelneming aan de familie.
(Godelieve Denayer-Matton)
Wij hebben het nieuws vanmiddag vernomen en we waren er niet goed van. Wij willen jullie veel sterkte wensen in deze moeilijke periode! Dikke knuffel voor jullie beiden! Koester de mooie momenten die jullie samen gehad hebben!
(Van Alboom Bart, Vanessa, Liam en Mila)
Lieve Saskia, Geen woorden beschrijven dit verschrikkelijke nieuws. Onze bulletje maakten kennis in Honnefleur en leke dag wel een praatje en een aaitje voor Marcel en Marie. We kenden elkaar pas een paar dagen maar we hadden wel een contact op Facebook en messenger wara ij je me nog een foto stuurde van Marcel en Marie. En nu dit laatste berichtje aan jou, wat een verdriet. Wij wensen u Lieven en Lentl heel veel sterkte en kracht toe dit enorme verlies te dragen. Slaap zacht lieve Saskia:red_heart:
(Toon en Ursula van Dongen )
Innige deelneming en veel sterkte aan iedereen die onze prachtige collega gekend heeft maar vooral aan haar man en dochter veel sterkte in de moeilijke dagen die nog gaan volgen Saskia ooit zien we elkaar terug ! Sabine en Michel
(Sabine De Zutter)
Er zal geen dag voorbijgaan dat je niet zal fluisteren, ergens vanuit de diepte, die onbekende diepte die we herinnering noemen. En ik zal antwoorden, vanuit mijn hiernumaals tot in jouw hiernamaals. Ja, zover reikt ons graag zien. (Geert De Kockere) Lieven, Lentl, tante, Koen, wij denken aan jullie. Veel sterkte. Inge en Rudi
(Inge en Rudi Gebruers-Gorgon)
Bij deze willen wij onze innige deelneming betuigen en heel veel sterkte toewensen aan de familie.
(Serlippens Cornelis)
Onze innige deelneming met het veel te vroeg overlijden van Saskia. We wensen jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd. Roelandts Liliane
(Roelandts Liliane )
Met groot ongeloof hebben we vernomen dat Saskia overleden is. Wat een moed en kracht heeft zij laten zien in de strijd tegen deze oneerlijke ziekte. Wij wensen jullie veek sterkte en liefde om dit verlies te dragen. Mogen de herinneringen aan de mooie momenten jullie troost en steun geven in de moeilijke dagen die voor jullie liggen. Weet dat er in gedachten veel mensen met jullie meeleven.
(emiel en krista)
Mijn oprechte deelneming bij het immense verlies dat jou en je familie treft. Ik wens je veel kracht en troost in deze moeilijke tijd. Mijn gedachten zijn bij jou. Met warme groet, Dieter Maes
(Dieter Maes)
Afscheid nemen is met zachte vingers wat voorbij is dichtdoen en verpakken in de goede gedachten ter herinnering ... W.B. Innige deelneming en wij wensen jullie veel sterkte toe in deze moeilijke tijden. Vanwege Berghmans Paul en Annemarie ,Vande Maele Berghmans Katrien en Reginald, Fien ,Joanna en Karel, Berghmans Na sang en kinderen
(Berghmans Katrien)
Veel kracht en moed voor de ganse familie bij het heengaan van ons vroeger buurmeisje SASKIA. Albert & Gratienne & kinderen.
(Albert & Gratienne Vanderbeken - Ryckaert)
Ons innig medeleven, in gedachten bij jullie
(Eddy en Anita Mels-Meert)
Beste familie en vrienden.Ik zag per toeval vrijdag het berichtje. Innige deelneming met dit enorme verlies.Veel sterkte ,dikke knuffel x
(Bram en Cindy Geldhof-Juwet en Milan)
Innige deelneming en veel sterkte voor iedereen Collega we gaan je missen
(Sabine De Zutter)
Met innige deelneming. Veel sterkte gewenst.
(Francois,Monique Diederich,Levecq)
Veel gelachen Veel gezeverd Veel plezier gehad ....... Veel verdriet Onmenselijk veel verdriet Veel ongeloof ........ Maar toch ergens blij dat we van je eeuwige optimisme en levensvreugde mochten meegenieten. Sas, we gaan je missen ........ Lieven, Lentl..... woorden schieten mij tekort... kweet ni goed wat zeggen.... Veel sterkte alvast in deze moeilijke tijd.... Wij zullen waarschijnlijk maandag de dienst niet kunnen bijwonen, maar weet zeker dat ik in gedachten bij jullie zal zijn... Laila en Gisje
(Geeraerts Sven)
Innige deelneming bij het verlies van een super echtgenoot en mama. Veel te vroeg en zo vlug. Heb haar gekend in inkendael en ook melsenborre. Zal een van de mooiste sterretjes aan de hemel zijn. Veel moed en denken aan jullie.
(berben mieke)
Beste Lieven en Lentl, Met veel verdriet heb ik het verlies van Saskia vernomen. Geen woorden kunnen de pijn verzachten. Haar liefde en de mooie momenten blijven altijd bij jullie. Koester de herinneringen en weet dat er mensen om jullie heen zijn die jullie steunen. Wij sturen jullie veel liefde en sterkte. Met oprechte deelneming Nadine Bautsoens, Maarten, Bram en Britt.
(Nadine Bautsoens )
Saskia, ik hoop dat je nu rust gevonden hebt. Gevochten als een leeuw tot het laatste! Het kwam het zelf ook hard binnen, veel te jong.. ik zal u stitchkes mankeren! Veel moed aan Lieven , Lentl en de familie
(Stefanie)
Ik wil jou en je familie in deze moeilijke tijd veel sterkte toewensen. Moge de herinneringen aan Saskia een bron van troost zijn, en de liefde die jullie deelden een blijvend licht in de duisternis. Veel sterkte Lieven
(guy van zandycke)
Afscheid nemen is niet loslaten, het is een andere manier van vasthouden. Heel veel sterkte aan iedereen van de familie. Anne-Marie en Rudi
(anne-marie durand)
Lieve wittekop .. Ik kan het nog altijd niet vatten ... Zo een sterke , prachtige vrouw! Zo oneerlijk ! Weet dat je nooit zal vergeten worden. Lieven & Lentle hou vast aan de mooie herinneringen en vooral hou vast aan elkaar x
(Stacy Decoster)
Lieve Saskia, wat was je een fijn persoon om mee samen te werken vele jaren terug in inkendael. Ook mekaar paar keer gezien in antwerpen naar of van sportpaleis. Wat zal je gemist worden door je lieve echtgenoot en dochter en familie. Mooiste sterretje aan de hemel zal jij zijn . Veel moed.
(berben mieke)
Oprechte deelneming met het overlijden van jou lieve mama en lieve vrouw .we zullen ze heel hard missen ook al zagen we elkaar niet veel als we elkaar zagen had saskia haar mooie lach op haar gezicht .veel sterkte Lentl lieven en familie WE VERGETEN HAAR NOOIT. Andre Vanessa en louis
(Vanessa Andre louis)
Heel veel sterkte aan familie - vrienden en al wie Saskia dierbaar was. Ik denk aan jullie in deze moeilijke tijden.
(Marijke Van den Eede)
Oprechte deelneming. Saskia was een fijne vrouw,altijd goedgezind als bazin in de merselborre. Ook veel sterkte vanwege de ganse Fc Depot familie waar ze heel genegen en geliefd was. Wij zullen haar niet vergeten. Sterkte Lieven.
(Jean-Pierre en Linda Longin)
Denk terug aan de fijne herineringen met ons saskia steeds goedlachs en vrolijk tijdens ons samenwerken in de bijtjes en in de merselborre. Veel sterkte in deze moeilijke periode dit vanwege de familie pepermans (kok in de bijtjes)
(marc pepermans)
Innige deelneming. Woorden kunnen de pijn van dit verlies niet verzachten. Veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
(Tom, Tamara, Zoē, Arwen en Gust)
Heel veel sterkte bij het dragen van dit grote verlies. Saskia was een topvrouw die ondanks alles steeds de lach op haar gezicht bleef dragen. Blij dat ik jullie leren kennen heb in de Gidon, en dat ik Saskia op de laatste parkconcerten toch nog zag genieten ondanks de pijn. Het gaat je goed hierboven, je hebt je rust verdien! Lieven en Lentl, een hele dikke knuffel voor jullie!
(Peggy Jamee)
Beste familie van Saskia, Met diepe verslagenheid heb ik het nieuws vernomen van het overlijden van Saskia. Het is moeilijk te bevatten dat iemand met zon warme aanwezigheid en oprechte betrokkenheid zo plots uit ons midden is weggenomen. Haar enthousiasme, humor zullen me altijd bijblijven. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke periode. Moge de mooie herinneringen aan Saskia een bron van troost zijn in het verdriet. Met oprechte deelneming, Gerda
(Demeuldre Gerda)
Dit droevige nieuws kwam bijzonder hard binnen. Lieve Saskia, ik zal je voor altijd meedragen in mijn gedachten en mijn hart. Mijn oprechte deelneming aan de familie en vrienden. Pascal.
(Pascal Vanbellingen )
We wensen jullie heel veel sterkte in deze moeilijke momenten vanwege Eddy, Anita, Tatjana en Jolien.
(Mels Eddy )
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Kurt ,Mali
(kurt Ameys)
veel sterkte in deze moeilijke tijden
(mark en joelle)
Mijn oprechte deelneming ben blij dat ik saskia heb leren kennen toffe madam linda colega colruyt geraardsbergen
(Clemhout )
Veel sterkte met dit grote verlies. Mijn gedachten zijn bij jou en je familie.
(Goeminne Jade)
Het bericht van dit enorm verlies ontneemt een mens echt alle woorden. De vraag waarom keert steeds terug bij gebrek aan antwoorden De verslagenheid is groot Maar ook de wil om er te zijn Om steun te bieden bij dit verdriet Waar mogelijk te delen in de pijn Hopelijk wordt de kracht gevonden om dit verlies een plek te geven zodat de pijn later plaats kan maken voor fijne herinneringen die herleven Veel sterkte in deze droevige dagen. Willy, Dirk, Ilse.
(Lequeue Willy, Dirk en Ilse)
Woorden schieten te kort. Ik zag maandag vol ongeloof het berichtje op FB. Lieve Sas, wat hebben wij hilarische momenten beleefd met ons voetbalploegske FC Femina. Onvergetelijke momenten met Sabrina, jou en vele anderen... onze derden time met de plakkers in Merselborre waren toch de leukste. Ik zal altijd de mooie herinneringen aan jou koesteren. Lieven en Lentl en familie, heel veel sterkte! Zoek troost bij elkaar en laat haar verder leven in jullie herinneringen. Sterkte! Katrien Vanderstraeten
(Katrien Vanderstraeten)
Met onze oprechte deelneming. Koen en Nancy Tearoom Montana
(Loman Nancy )
Innige deelneming veel sterkte in deze moeilijke periode
(Ceuppens Bart-Dekens Brenda)
Gecondoleerd met het verlies van Saskia. We leven met jullie mee en wensen jullie heel veel kracht ,steun en verbondenheid om dit verlies te dragen. Mario & Peggy en kinderen
(Boom - De Bisschop )
Lieve Saskia, ik zat deze morgen op u te wachten om je nog eens te verwennen toen ik het droevige nieuws kreeg. Het was fijn je te leren kennen. Beste familie, veel sterkte in dere moeilijke periode, denk aan de mooie momenten dat kan de pijn een beetje verzachten. Liefs Joke Azorg Geraardsbergen
(Joske )
Veel sterkte aan iedereen
(Demunter Valerie & Gérard )
Innige deelneming en heel veel sterkte aan heel de Familie. Rust zacht Saskia
(Marleen Rampelberg en Helmut Wauters )
Slaap zacht beste vriendin, ex collega, Wat was het fijn je te mogen leren kennen.. zo veel van u geleerd in de tijd... Rust nu maar zacht en weer een mooi sterretje erbij Veel sterkte aan lentel en lieve en gans de familie.
(Karin)
Innige deelneming.
(Cnudde Ronny en Jacob veronique)
Bedankt voor alle liefdevolle herinneringen die je achterliet Wij houden deze vast ,want lieve collega , lieve sterke Sas vergeten doen we jou niet . Veel sterkte aan de hele familie.
(Rebecca christiaens Michael De Pauw)
Innige deelneming in jullie verdriet bij dit veel te vroege afscheid van Saskia. Zoek troost in de vele mooie onuitwisbare herinneringen aan haar in jullie hart. Heel veel sterkte.
(Eric en Hilde Bellemans-Wachtelaer)
Lieven en Lentl, Met verdriet vernamen we het heengaan van Saskia. Pff amai nog zo jong! We zullen Saskia blijven herinneren als een vrolijk persoon die van het leven genoot (zoals we jullie een tijdje geleden enkele malen tegen het lijf liepen en bleven plakken) maar ook iemand die voor haar gezin zorgde! In ieder geval veel sterkte in deze moeilijke periode.. Geert Favyts (collega Colruyt Brakel) en Sandra Musch
(FAVYTS-MUSCH)
Liefste mama, ik mis je al ontzettend hart ookal besef ik het nog niet zo goed... met pijn in ons hart was het wel het beste voor jou... zonder pijn... je bent veilig in alle rust boven in de hemel bij opa, Simon, nonkel Balle, Frank,... je blijft vooraltijd in mijn hartje dat jij mij hebt gegeven. Ik zie je graag mama:red_heart:
(Lentl Dekegel )
Van harte innige deelneming in dit zwaar verlies. Saskia zal altijd in onze gedachten blijven.
(Dassen - Cadron Odette)
Mijn innige deelneming aan de familie veel sterkte in deze zware tijd. Saskia je was een topcollega ik kon bij jou altijd terecht. We zullen je zeker missen Rust zacht
(Valerie )
Veel sterkte aan de familie de vos marleen lorreinestraat 11 geraarsbergen
(De vos marleen )
Onze innige deelneming. Veel sterkte in deze moeilijke periode. ( Geert,Veerle en Kyara )
(De Wilde Geert)
Lieve Saskia Toen ik 3 jaar geleden mijn overplaatsing aanvroeg naar Geraardsbergen was je 1 van de eerste personen in de winkel die direct kwam lachen en zeveren en mij direct een goed gevoel gaf Uw grapjes , de goeie babbels en het pintje na de sluit zal ik zeker missen. X
(Laura )
Innige deelneming.:sleepy_face: veel sterkte voor lentle en lieven.:dove_of_peace::sleepy_face:en familie.
(Café in de linde. Itterbeek ( spontane gisting ) Irene en Jef. Ex uitbaters in de linde.)
Onze oprechte deelneming.
(Lucien & Rita)
Innige deelneming en veel sterkte!
(Melody)
Een groot verlies Een breekbaar leven Veel verdriet Zo plotseling kwijt Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd Zoek houvast bij de herinneringen want die leeft voort voor altijd. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode Roos, Oma van Tibo en mama van Dominique en Wim.
(Delbauf Marie-Rose)
Mijn oprechte deelneming bij het overlijden van je dierbare echtgenote en mama. Hou de mooie herinneringen vast
(Nancy Vanden Nest)
Nichtje, Waarom zo vroeg? Het was verschieten en nu nog vol ongeloof. Rust nu maar goed je hebt het verdient,en je blijft in onze gedachten voor altijd. Veel sterkte aan de hele familie.
(Anita en Luc)
Mijn deelneming aan de familie bij dit veel te vroege heengaan
(Johan )
Mijn innige deelneming. Veel sterkte in de komende dagen en toekomst :pray:
(Noel saenen)
veel sterkte voor gans de familie
(Ombre & Sonia & Daisy)
Enige deelneming. Veel sterkte
(Siebe De Nie )
Innige deelneming aan heel de familie! Veel sterkte in deze moeilijke tijd.
(Magalie Demunter)
Lieve Lentl, Mijn hart breekt hier in ontelbare stukjes bij het vernemen van het heengaan van je mama. Neem jouw tijd om het verlies van je mama te verwerken, doe dit op je eigen manier. Dikke knuffel lieve schat! Weet dat je mama enorm trots op jou is! Veel sterkte voor jouw papa en de hele familie. Weet dat ik er voor jou ben. Groeninckx Kim (leerkracht Sint-catharinacollege)
(Kim Groeninckx )
heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van deze lieve vrouw. karine en ingrid lenoir
(karine lenoir)
Mijn oprecht medeleven
(Ina Poelaert )
Het was telkens fijn je samen met Lieven en je snel groeiende dochter in mijn Bar Gidon te mogen begroeten Je lach was aanstekelijk, zeker toen je Lieven via zijn gsm Payconic leerde kennen. Bedankt dat ik met fierheid jullie receptie van jullie trouw mocht verzorgen. Ik beloof dat ik Lieven zijn duvelke blijf verzorgen. Bedankt voor je positieve vibes. Fred
(Frederik Penne)
Innige deelneming ik het overlijden van Saskia. Veel sterkte in deze moeilijke periode.
(Bea Paternot)
Lentl & Lieven heel veel sterkte Het mooie van herinneringen is Dat niemand ze van je af kan nemen Want ze blijven voor altijd in jullie gedachten en jullie hartje Een mooi sterretje die over jullie zal waken:red_heart:
(Sadia )
Innige deelneming en heel veel sterkte aan familie en vrienden.
(Dannau francis en christiaens greta.)
Veel sterkte
(bono vox)
Mijn allerliefste tata, wat een vrouw. Altijd full power, zo oprecht, zo zorgzaam. Wat keek ik naar je op. Ik was zo graag bij jou. Soms was een blik genoeg om te weten wat we dachten. Het geplaag en geziever ontbrak nooit. Wat mis ik je nu al. Ik wou dat ik zo sterk als jou kan zijn. Dat ga ik proberen, voor mijn lieve nonkel en een pracht van een nicht dat jullie me gegeven hebben. Vroeg of laat zien we elkaar terug en hoop ik dat je ons een lekker ginneke klaarzet. Voor altijd mijn tata'ke, tanteke, tante Sas x
(Kevin)
Slaap zacht kleine vriendin Je was een top collega/madam met het hart op de juiste plaats,ik ga je nooit vergeten #colruytfamilie
(Stijn Isabelle en Jinte )
Mijn kleine zus, Je hebt gevochten tot het einde, rust nu maar. En je weet wat we aan het einde van ons gesprek altijd zegde. Brue ik zien u graag, Zus ik zie u ook graag xxx
(Brue)
Je was een zeer geliefde collega Saskia, zeer moedig ook. Blijf verder stralen vanuit de andere kant. Veel sterkte aan de familie.
(Bianca Fekete en Danny Molnar )
Lieve Lentel en familie, Met oprechte deelneming willen we jullie heel veel sterkte wensen bij het verlies van jullie mama en echtgenote. Ze heeft hard gestreden en zoveel pijn doorstaan, en toch stond ze er altijd voor iedereen. We hopen dat de vele mooie herinneringen jullie kracht en troost mogen geven in deze moeilijke tijd. Veel sterkte, Wim, Dominique en familie
(Familie Doraene-Chantrain)
Woorden zullen nooit in staat zijn gevoelens uit te drukken zoals ze echt bedoeld zijn. We wensen jullie heel veel sterkte, kracht en troost in deze moeilijke tijd. Erik en Marleen Mary-Vienne
(Mary-Vienne Erik en Marleen)
Mijn oprechte deelneming,veel sterkte in deze moeilijke periode.
(David De Broyer)
Innige deelneming, veel sterkte voor ganse familie
(Bruyninckx Marie-Jeanne )
Veel moed en sterkte voor Lieven, dochter, en gans de familie.
(Jurgen Croes)
Aan de familie van ons Sas, want zo kende ik Saskia van in de Colruyt. Een zeer lieve collega, altijd in de weer om te helpen ook als we niet meer in dezelfde winkel waren. Zo stom verbaasd was ik toen ik het berichtje kreeg dat ons Sas weg was, zo snel. Veel moed en innige deelneming.
(Christel Cornet Cadi Ring Halle)
Saskia, Je was een top vrouw, een vrouw die me veel geleerd heeft bij mijn opleiding bij Colruyt. Veel gelachen en gezeverd. Rust zacht:upset: Veel sterkte aan de familie en vrienden! Thibaut & Femke
(Wullaert Thibaut)
Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte gewenst.
(Nathalie Demunter)
Innige deelneming aan de ganse familie!! Zo vroeg afscheid moeten nemen valt ons allen zeer zwaar ! Ik blijf je herinneren als een toffe madam, altijd een grapje, altijd een glimlach ! We zullen je missen :sleepy_face:
(Danny Ooghe )
Veel sterkte met het verlies van je echtgenote en de mama van jou dochtertje Veel sterkte familie hemerijckx Cornelis Maria
(Maria Cornelis)
De enige troost die er is , dat je niet meer afziet zusje! Sterkte aan Lieven en Lentl en de ganse familie! :star2:
(Mels Linda)
Inning deelneming met het grote verlies van u echtgenote en de mama van je dochtertje veel sterkte familie hemerijckx Cornelis
(Maria Cornelis hemerijckx )
Je was een top collega maar ook een super vriendin. Je stond altijd klaar ! Ik ga je heel erg missen lieve Sas ! Het is zo on eerlijk dat jij nu niet meer bij ons bent. Je bent een strijder en je hebt enorm hard gevochten. Tot snel meid ! Tot aan den overkant. Rustzacht.
(Kathy)
Oprechte en innige deelneming. Greta Debelder Favyts Johan
(Greta Debelder)
Ik koester enkel maar fijne herinneringen aan deze dame Veel moed voor degenen die door de pijn van het verlies gaan
(Jenne (ex-collega Halle))
Innige deelneming en veel sterkte in deze moeilijke tijden met dit groot verlies
(Lefebure walter)
Onze oprechte deelneming.. Woorden schieten te kort... Veel sterkte Vanwege Wendy&Stef
(Wendy Deurinck)
Heel veel sterkte, dikke knuffel met dit groot gemis. Ze was een topvrouw, topcollectie met het hart op de juiste plaats, de gaan haar missen Rust zacht Saskia
(Melanie Van Eesbeek )
Mijn oprechte innige deelneming. Veel sterkte voor de ganse familie.
(De Leye Peter )
Lieve lieve Saskia (of mag ik nog 1x Eliske zeggen), waarom jij? waarom zo jong? weeral geen antwoorden te vinden. Slaap zacht Saskia, je zal gemist worden. Veel steun en sterkte toegewenst aan je oogappel Lentl, Lieven, je papa, familie, vrienden en collega's want je was graag gezien
(Mackens Patrick & Derauw Els)
lentl en lieve, wij wensen jullie veel sterkte in deze zeer moeilijke tijd. denk aan de mooie en warme herinneringen die jullie hebben. rust zacht saskia.
(wendy, geert en nick)
Onze oprechte deelneming! Heel veel sterkte!
(Els & Arvid (ex collegas Halle/Gbergen))